2 Speedway Ekstraliga

Menedżer MF Trans Landshut Devils: „To doświadczenie się przyda”.

  Z pewnością ich awans odbił się szerokim echem, każdy jako murowanego faworyta wymienia OK Bedment Kolejarza Opole, oni jednak sprawili niespodziankę. Teraz drużyna przygotowywuje się do jazdy w Polsce, o czym opowiedział w rozmowie z portalem polskizuzel.pl menedżer drużyny Sławomir Kryjom.

Niemiecka drużyna odjechała już trzy sparingi, dały one ogląd trenerowi na możliwości drużyny, pojawiają się już pierwsze pewne punkty drużyny. Menedżer nie odkrywa jednak kart, wciąż  nie podjął on decyzji co do składu na inauguracyjne spotkanie z Abramczyk Polonią, która jest faworytem rozgrywek:

Wiem tyle, że zawodnicy kreowani na liderów naszego zespołu są w dobrej dyspozycji. I z tego jesteśmy oczywiście zadowoleni. Co do ostatecznego kształtu na pierwszy mecz, to odpowiedź dadzą treningi, jakie będziemy mieli w ten weekend w Landshut.

– powiedział Kryjom.

W inauguracyjnym sezonie w 2. Polskiej Lidze Żużlowej z bardzo dobrej strony pokazał się nieznany bliżej polskim kibicom zawodnik – Norick Bloedorn. Zachwycał on swoją jazdą wielu kibiców często pokonując bardziej doświadczonych kolegów z ogromną bezczelnością. Pierwsze sparingi nie były jednak dla niego zbyt udane, menedżer MF Trans Landshut uspokaja:

Ja wiem, gdzie leży problem. Tu chodzi tylko i wyłącznie o dopasowanie silników, które on właśnie otrzymał. Jeden dostał tuż przed meczem z drużyną U-24 Fogo Unii Leszno. On nawet nie miał okazji na tym silniku potrenować. Dlatego nie miał szybkości, do której nas przyzwyczaił. Jednak on ma być i będzie liderem naszej formacji juniorskiej.

– zapewnił.

Niemcy mieli okazję zmierzyć się z trzema drużynami, dwoma z najniższej ligi i drużyną U-24 z Leszna. Udało im się wygrać jedynie starcie z zawodnikami „Byków”. Żadna drużyna z eWinner 1. Ligi nie chciała podjąć rękawicy, Kryjom ma pewną teorię na ten temat:

Nie było jednak żadnej szansy na to, żeby dostać się na tor, któregoś z pierwszoligowców. Nikt nie chciał odkrywać przed nami kart, dlatego to musiało wyglądać tak, jak wyglądało. Nie ma jednak powodów do narzekać, bo jeździliśmy na trzech różnych torach o innej geometrii czy długości. Był tor krótki, techniczny, ale też średni i szeroki oraz długi. To doświadczenie się przyda.

– zakończył.

Polecane newsy

Nowy Tygodnik Żużlowy (10) już w sprzedaży!

„TYGODNIK ŻUŻLOWY” POLECA SIĘ W TYM TYGODNIU. Najnowsze wydanie (10) już dostępne: (więcej…)

1 godzinę temu

Klub z Metalkas 2. Ekstraligi z nową nazwą od sezonu 2025

W sobotę doszło do prezentacji drużyny z Ostrowa Wielkopolskiego. Poza możliwością rozmowy, zrobienia zdjęcia i…

1 godzinę temu

IMP. Znamy kalendarz na rok 2025!

Poznaliśmy tory, na których zawodnicy będą rywalizować w cyklu Indywidualnych Mistrzostw Polski 2025. W kalendarzu…

7 godzin temu

Lider PSŻ Poznań z własnym turniejem. Znamy obsadę

Sezon żużlowy wkrótce się rozpocznie, polskie kluby planują już pierwsze wyjazdy na tor oraz test-mecze.…

23 godziny temu

Lista startowa Texom European Individual Ice Speedway Championship – Sanok 2025

Znamy już pełną listę startową tegorocznych Texom European Individual Ice Speedwy Championship. Nasz kraj tradycyjnie będzie…

4 dni temu

Hunters PSŻ zaprezentuje się kibicom

 Kibice w stolicy Wielkopolski z pewnością czekali na ten moment. Klub niedawno poinformował na swoich…

4 dni temu