Krajowa Liga Żużlowa

Prezes Motowizji o oglądalności 2. Ligi. „Jako kanał zrobiliśmy duży krok w przód”

W tym sezonie minęły dwa lata, odkąd kanał Motowizja zaczął transmitować rozgrywki 2. Ligi Żużlowej. Jak przyznał prezes Motowizji, Krzysztof Mikulski, zainteresowanie drugoligowymi rozgrywkami jest naprawdę satysfakcjonujące. 

Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji, nie ukrywa zadowolenia z minionego sezonu. Rok 2021 pod względem organizacyjnym wypadł lepiej niż miniony, pomimo trudności spowodowanych epidemią koronawirusa.

Oceniam go zdecydowanie lepiej pod względem organizacyjnym. Uważam, że jako kanał zrobiliśmy duży krok w przód. Na pewno było też bardzo trudno. Wprawdzie koronawirus nie okazał dla nas tak dotkliwy, jak rok wcześniej, ale i tak wystartowaliśmy później. Następnie nie mieliśmy szczęścia do pogody i mecze były przekładane. Uważam jednak, że na końcu jesteśmy szczęśliwi, bo rozgrywki udało się sprawnie przeprowadzić, a my nauczyliśmy się być jeszcze bardziej elastyczni w kwestii ramówki. Szczęście polega na tym, że nasz widz jest skupiony na sportach motorowych i doskonale rozumie ich specyfikę. Czasowe obsunięcia czy inne zdarzenia losowe są w to wszystko wliczone

– przyznał prezes kanału Motowizja w rozmowie z polskizuzel.pl.

Nie da się ukryć, że wśród żużlowej społeczności największą oglądalnością cieszą się mecze najlepszej żużlowej ligi świata. Pomimo tego rozgrywki 2. Ligi Żużlowej docierają do coraz większego grona kibiców.

Zainteresowanie zdecydowanie się zwiększyło. Przeprowadziliśmy już wstępne analizy. Te bardziej precyzyjne dopiero przed nami, ale już teraz możemy mówić o wzroście na poziomie minimum 60 proc. Dzięki temu w drugiej lidze możemy mówić w tym roku o około dwóch milionach kontaktów.

Jak przyznał prezes Motowizji, Krzysztof Mikulski, zwiększenie się zainteresowania transmisjami drugoligowych rozgrywek jest przede wszystkim spowodowane polepszeniem się kwestii marketingowych, w których największy udział miał Polski Związek Motorowy.

Uważam, że duże zasługi ma w tym przypadku Polski Związek Motorowy, który mocno postawił na kwestie marketingowe. Polepszyła się także komunikacja z mediami. Mam doświadczenia z pierwszego naszego wspólnego sezonu, więc widzę jak na dłoni, ile się zmieniło. Nie ukrywam, że to mocno ułatwiło nam pracę. Widz musi wiedzieć, gdzie ma obejrzeć transmisję i w jaki sposób może to zrobić. PZM naprawdę dbał o to, by ta informacja dotarła do jak największej liczby osób.

POLECANE

Polecane newsy

Abramczyk Polonia gromi H.Skrzydlewską Orła Łódź

Po bardzo słabym początku i odwołanym spotkaniu z #Orzechowa Osada PSŻ Poznań ekipa Witolda Skrzydlewskiego…

4 godziny temu

Pierwsze derby Podkarpacia dla Cellfast Wilków Krosno.

W niedzielne popołudnie na torze w Rzeszowie zmierzyły się dwie ekipy, które w tym sezonie…

4 godziny temu

PGE Ekstraliga. Zapowiedź meczu ebut.pl Stal Gorzów – Krono-Plast Włókniarz Częstochowa

Zmagania w 3. kolejce PGE Ekstraligi zwieńczy mecz ebut.pl Stali Gorzów z Krono-Plast Włókniarzem Częstochowa.…

7 godzin temu

PGE Ekstraliga. Zapowiedź meczu Fogo Unia Leszno – NovyHotel Falubaz Zielona Góra

Niedzielne zmagania w PGE Ekstralidze rozpoczniemy w Lesznie, gdzie miejscowa Fogo Unia powalczy o drugie…

8 godzin temu

Jack Holder zwycięzcą Grand Prix Chorwacji!

Pierwsza runda cyklu Speedway Grand Prix za nami. Na torze w chorwackim Gorican triumfował Jack…

8 godzin temu

Krajowa Liga Żużlowa. W Pile emocje jak przed laty (relacja)

Niezwykle zacięte spotkanie obejrzeli kibice w meczu otwierającym 3. kolejkę Krajowej Ligi Żużlowej. O końcowym…

20 godzin temu